Abonnement stopzetten

Je proefmaand op premium loopt vanzelf af. Je abonnement wordt dan niet automatisch verlengd en er wordt dus ook niet automatisch geld afgeschreven.

Je ontvangt een bericht dat je proefperiode is afgelopen en je kunt dan zelf kiezen of je gaat voor een betaald abonnement of niet. Ook als je jaarabonnement afloopt zul je zo'n bericht krijgen.

iOS

De route.nl app is uitgebreid met premium functies waarmee je gebruik kunt maken van routenavigatie met gesproken begeleiding. Deze functies kun je een maand lang gratis uitproberen. Als je proefmaand voorbij is ontvang je een melding dat je proefabonnement wordt omgezet in een jaarabonnement van €9.99. Wil je liever geen betaald abonnement nemen? Zeg je abonnement dan op volgens de volgende stappen.

StappenplanHet abonnement op de app verloopt volledig via Apple. Je dient het dan ook stop te zetten via de instellingen van je telefoon of tablet. De route.nl app verwijderen zorgt er niet automatisch voor dat je abonnement stop wordt gezet. Volg dus echt de volgende stappen:

Stap 1

Ga naar ‘Instellingen’ op je telefoon of tablet en tik op ‘iTunes Store en App Store’.

Stap 2

Tik in het nieuwe scherm op je Apple ID. Dit is je e-mailadres dat in het blauw wordt weergegeven.
3.

Stap 3

Tik vervolgens op ‘Toon Apple ID’. Mogelijk moet je hier inloggen of je Touch ID gebruiken.
4.

Stap 4

Kies vervolgens voor ‘Abonnementen.’

5.

Stap 5

Tik vervolgens op het abonnement dat je wilt beheren. Als je alleen een abonnement hebt op de route.nl app zie je het abonnement hier meteen staan.
6.

Stap 6

Klik op ‘Annuleer abonnement’ om je abonnement definitief stop te zetten. Deze tekst staat aangegeven in het rood. Direct onder de annuleerknop zie je in het grijs staan tot wanneer je toegang hebt tot de premium functies in de app.
Heeft dit artikel je vraag beantwoord? Bedankt voor je terugkoppeling Er was een probleem bij het toevoegen van jouw feedback, probeer het nog eens.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op