Account/In loggen werk niet

Het komt regelmatig voor dat gebruikers wel op de website kunnen inloggen maar niet in de app en vice versa. Je kan dan bijvoorbeeld gemaakte routes niet terugvinden in de app of je premium-abonnement blijkt niet te werken. In bijna alle gevallen blijkt dat er per abuis met verschillende e-mailadressen een account is aangemaakt. Ook doet dit probleem zich voort als je automatisch inlogt met bijvoorbeeld Google en Facebook. Zo kan je een premium-abonnement hebben aangeschaft via de website (terwijl je bent ingelogd met het ene e-mailadres) maar als je vervolgens probeert in te loggen op de app (met een ander e-mailadres) dan werkt het niet meer. 

Hoe los je dit probleem nu op?

Check eerst welk e-mailadres jij hebt gebruikt. Op de website kan je dit zien door vanaf mijn MIJN GEGEVENS naar INSTELLINGEN te gaan.

In de app ga je rechtsonder in het scherm naar MEER en dan zie je al bij profiel welk e-mailadres daar staat.


Gebruik vervolgens in beide gevallen (web en app) hetzelfde e-mailadres en wachtwoord en je probleem is opgelost. Heb je al premium aangeschaft? Gebruik dan in beide gevallen het e-mailadres (en wachtwoord) waarmee je dat hebt gedaan.

Heeft dit artikel je vraag beantwoord? Bedankt voor je terugkoppeling Er was een probleem bij het toevoegen van jouw feedback, probeer het nog eens.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op