Ik mis een knooppuntbordje

Route.nl BV plaatst geen borden  met knooppunten langs de wegen. Wij ontvangen de knooppunten van de verschillende (toeristische) regio's die wij vervolgens verwerken op onze website. We updaten deze informatie meerdere keren per jaar. Missende en/of kapotte knooppuntborden kun je aangeven bij  www.bordjeweg.nl en dan wordt deze informatie zo snel mogelijk aan de juiste instanties doorgegeven. Mis je alleen een knooppunt? Dit kan je dan tijdens de rit in de app van route.nl aangeven in het feedback schermKlik hiervoor tijdens het navigeren op het tekstballonnetje met het uitroepteken, zie onderstaande foto (geel gemarkeerd). U krijgt vervolgens een scherm waarop u het blauwe icoon "bordje weg" kunt aanklikken. Uw melding wordt dan automatisch opgeslagen en doorgegeven aan de verantwoordelijke instanties.

Heeft dit artikel je vraag beantwoord? Bedankt voor je terugkoppeling Er was een probleem bij het toevoegen van jouw feedback, probeer het nog eens.